جلسه مدیران پروژه بازار ساختمانی حکیمیه با شهردار منطقه 4

روز شنبه 6 آبان ماه 1396 اولین گام های شروع پروژه بازار ساختمانی حکیمیه با برگزاری جلسه مدیران پروژه بازار ساختمانی حکیمیه با شهردار منطقه 4 برداشته شد. این جلسه با حضور شهردار منطقه ۴ و  مشاور عالی و قائم مقام ایشان، مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره و معاونت فنی و اجرایی هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز، همچنین مشاور طرح پروژه (شرکت طراحان ارم سازه) برگزار گردید.

اولین هایپرمارکت ساختمانی یا بازار تخصصی ساختمانی ایران که قرار است در منطقه حکیمیه تهران به بهره برداري برسد به پيشنهاد و طراحی شرکت طراحان ارم سازه اسپادان و اجرای ویژه هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز انجام و با جلب مشارکت خارجی و سرمایه گذاری ایرانی و چینی (شرکت هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز و شرکت BCEG چین) در زمینی به مساحت 90 هزار مترمربع تحقق خواهد يافت.

در این جلسه پیرامون پروژه بازار ساختمانی حکمیه و نحوه تعامل با شهرداری منطقه۴ مذاکراتی انجام و مقرر گردید کمیته ای از طرف هلدینگ همران و ساختمان تراز پی ریز  با حضور مشاور طرح پروژه و مجموعه شهرداری تشکیل شود و پیگیری روند اجرای پروژه را تا حصول نتیجه و دریافت پروانه ساخت بر عهده گیرند.