پیام تسلیت روابط عمومی صبا عمران در پی شهادت سید حسن نصرالله

روابط عمومی هلدینگ صبا عمران شهادت سید حسن نصر الله و جمعی از فرماندهان حزب‌الله لبنان را تسلیت گفت؛ متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب‌الشهدا و الصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل‌الله أمواتاً بل أحیاءٌ عند ربهم یرزقون

فرمانده پیروز و سید مقاومت ، عبد صالح خدا و فرزند خلف حضرت روح الله علامه شهید حضرت حجت الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان پس از عمری مجاهدت و تلاش فی سبیل الله در مسیر پروردگار و رضای او حرکت کرده میهمان یاران شهیدش گردید.

آنچه در موشک‌باران وحشیانه ضاحیه‌ بیروت توسط رژیم سفاک صهیونیستی طی روزهای اخیر با قساوت و بی‌رحمی رخ داده در استمرار حرکات ناجوانمردانه و ضد بشریت است و اکنون نیز که سید نصرالله عزیز به فیض عظیم شهادت نائل آمد، زهی خیال باطل است که اشغالگران و سفاکان تصور کنند به پیروزی رسیده‌اند، چرا که جبهه‌ عزتمند مقاومت اسلامی لبنان همچنان با سربلندی و اقتدار به مسیر خود تا حصول پیروزی نهایی ادامه خواهد داد.

سال ها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه در میدان های مبارزه با شیاطین و اشرار عالم و سالها آرزوی شهادت در راه خدا، سرانجام سید عزیز مقاومت را به این مقام والا رسانید و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت. این شهادت بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیّة‌الله‌ الاعظم ارواحنا فداه و رهبر آزادگان جهان مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی، جهان اسلام، جبهه مقاومت و ملّت شریف ایران تسلیت عرض می نماییم.

راه پرافتخار سید مقاومت ادامه خواهد یافت و آرمان مقدس او در آزادی قدس شریف محقق خواهد شد، ان شاءالله…