«احمد میدری» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد

«احمد میدری» با رای نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با ۱۹۱ رای موافق به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دولت چهاردهم انتخاب شد.


به گزارش روابط عمومی هلدینگ صبا عمران به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نمایندگان مجلس شورای اسلامی عصر امروز چهارشنبه پس از دو هفته بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی و صحن علنی مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های وزرای پیشنهادی را به رای گذاشتند.

در جلسه علنی مجلس «احمد میدری» توانست با کسب اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی و با ۱۹۱ رای موافق به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کابینه دولت چهاردهم انتخاب شود.

احمد میدری (متولد ۱۳۴۲ در آبادان) دارای دکترای تخصصی اقتصاد و کارشناسی ارشد توسعه و برنامه‌ریزی اقتصادی از دانشگاه تهران است.

میدری سابقه تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه شهید چمران اهواز را نیز دارد و در سال ۱۳۸۲، دوره کوتاه‌مدت آموزشی و پژوهشی دانشگاه سازمان ملل را نیز طی کرده است. از سوابق اجرایی و پژوهشی احمد میدری می‌توان به معاون وزیر کار در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره ششم، مشاور قائم مقام وزیر اقتصاد (از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۴)، عضو هیئت مدیره بیمه دانا (از خرداد ۱۳۸۴ تا تیر ۱۳۸۶)، عضو ناظر شورای برنامه‌ریزی استان خوزستان در دوره نمایندگی، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید چمران اهواز، تدریس در دانشگاه علامه طباطبایی، پژوهشگر مرکز تحقیقات استراتژیک (از سال ۱۳۶۹ تا ۱۳۷۲) و پژوهشگر مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی (از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۷۶) اشاره کرد.