پیام تبریک مدیرعامل صباعمران به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

مدیرعامل هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری با صدور پیامی فرا رسیدن روز کارمند را تبریگ گفت.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری، متن پیام دکتر ابوالفضل شاه علی به شرح ذیل است:

سومین روز از هفته دولت با نامگذاری روز کارمند، روز تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدفشان خدمت به مردم و کسب رضای پروردگار است.

موفقیت ادارات و سازمان ها در گرو تلاش و توانمندی نیروهای خلاق و مسئولیت پذیری است که همواره می کوشند تا در مسیر حرکت سازمان به سوی چشم اندازهای تعیین شده، نقش مؤثری ایفاء نمایند و  بی شک هر تلاشی مضاعف، در دستیبابی به پله های ترقی موفقیت بی تاثیر نخواهد بود.

پیشرفت و رشد و تعالی هر نهاد و مجموعه ای مرهون تلاش و پشتکارکارکنان خستگی ‌ناپذیری است که در راه اعتلای آن از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند و “روز کارمند” یادآور ارزش نهادن به تلاش و معاضدت انسان های شایسته ای است که همه همت و تلاش شان خدمت به مردم، گشایش گره‌های زندگی و رفع مشکلات آنان و ایجاد آرامش در جامعه است.

اینجانب ضمن پاسداشت هفته دولت که با نام و یاد شهیدان والامقام “رجایی” و “باهنر” مزین و به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است، روز کارمند را به تمامی کارکنان عزیز و همکاران گرانقدر هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری که در راستای اعتلای این شرکت همواره در تلاش و تکاپو می باشند، تبریک عرض می کنم و امیدوارم در مسیر اعتلای بیش از پیش این مجموعه موفق‌تر از گذشته حرکت نماییم.