نشست بررسی برنامه های تحول دیجیتال وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،  «اکبر افتخاری»، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری،با بیان این مطلب در نشست بررسی برنامه های تحول دیجیتال وزارت تعاون ، کار ورفاه اجتماعی  اظهار داشت: وظیفه مدیر ارشد هر سازمان، تجمیع این چهار ضلع  است و اینکه سیستم را به سمت و سویی هدایت کند تا  سازمان به  فن‌آوری روز مجهز شود.
وی با بیان اینکه گاهی فن‌آورانه شدن به باری اضافی برای مخاطبان دستگاه ها تبدیل می شود، گفت: لازم است این طرح ها در قالب یک مدل دربیایند تا مشکلاتشان دیده و برطرف شود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت : این صندوق با وجود طیف گسترده مخاطبان، در تلاش است تا با ارائه خدمات فن‌آورانه از جمله راه اندازی درگاه خدمات الکترونیکی صبا به نشانی sabasrm.ir به شیوه آسان تر، سریع تر و با قابلیت پیگیری بیشتری پاسخگوی نیاز مخاطبان باشد. 
وی اضافه کرد: در این درگاه الکترونیکی، بازنشستگان می توانند از انواع خدمات مربوط به فیش حقوقی و حکم، وام قرض الحسنه، خدمات رفاهی، بیمه نامه ها و ارتباط 24 ساعته و پیگیری درخواست ها بهره مند شوند.
به گزارش روابط عمومی هلدینگ تراز پی ریز به نقل از مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، حمایت از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه های اجتماعی که خدماتی مرتبط با بازنشستگان ارائه می دهند، بخشی دیگری از فعالیت های حمایتی در جهت تحول فن‌آورانه این مجموعه است.

روابط عمومی هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز