نشست همکاری مشترک شرکت ایرانگردی و جهانگردی و هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی‌ریز برگزار شد

نشستی در خصوص بررسی تفاهم‌نامه همکاری شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی و هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی‌ریز با هدف هم‌افزایی دو زیر مجموعه سازمان بازنشستگی کشوری برگزار شد.
به‌ گزارش روابط‌ عمومی هلدینگ تراز پی ریز به نقل از گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، محمدرضا پوینده مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی، دوشنبه ۱۹ خردادماه ۹۹ در این دیدار با اشاره به سابقه درخشان هلدینگ تراز پی‌ریز در حوزه سرمایه‌گذاری بر لزوم گسترش تعامل همه جانبه برای هم‌افزایی بیشتر تجارب و توانمندی های دو شرکت تأکید کرد.
مهندس علی اکبر خراسانی مدیرعامل هلدینگ تراز پی ریز نیز با بیان اینکه مدیران ارشد شرکت‌ها نقش به‌سزایی در زمینه سرمایه‌گذاری و افزایش درآمد ایفا می‌کنند، بر ایجاد ارزش افزوده از طریق سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری بهینه از ظرفیت زمین سرخرود مجموعه ایرانگردی و جهانگردی تاکید کرد.
وی همچنین با اعلام آمادگی این هلدینگ در زمینه سرمایه‌گذاری برای استفاده مناسب از ظرفیت اراضی سرخرود، به سرمایه گذاری سابق تراز پی ریز در مجموعه میگون اشاره کرد و افزود: به‌ منظور افزایش بهره‌برداری از این مجموعه ضروری است در رابطه با سرمایه‌گذاری میگون تغییراتی اعمال شود.
در ادامه این دیدار محمدرضا پوینده با تاکید بر ظرفیت بالای اراضی مجموعه ایرانگردی در زمینه ارز آوری گفت: در صورت بهره‌برداری کامل از اراضی سرخرود و عملیاتی شدن اهداف مورد نظر، شاهد اجرای پروژه‌ای منحصر به فرد در خاورمیانه خواهیم بود.
در این جلسه ضمن بررسی جزئیات طرح تفاهم‌نامه هلدینگ تراز پی‌ریز توسط گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی، بررسی برآورد های مالی این پروژه به‌منظور عملیاتی کردن آن نیز در دستور کار قرار گرفت.