آیین تجلیل از کارگران شرکت عمارت هشتم شرق با حضور مدیر عامل هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز و جمعی از مدیران ، کارگران و مهندسان این شرکت

آیین تجلیل از کارگران پروژه چشم انداز شرکت عمارت هشتم شرق با حضور جمعی از مدیران و کارگران و مهندسان این پروژه که بالغ بر دویست نفر می باشند برگزار شد.

این مراسم با حضور جناب آقای مهندس اکبرپور مدیر عامل محترم هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز، مدیر روابط عمومی هلدینگ و اعضاء هیئت مدیره ، مدیران ارشد ، مهندسان و کارگران شرکت عمارت هشتم شرق برگزار شد و از زحمات کارگران و مهندسان پروژه بزرگ چشم انداز مشهد مقدس تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم جناب آقای مهندس اکبرپور مدیر عامل محترم هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز، کارگران را مهمترین رکن توسعه کشور و ثروت حقیقی دانست.

وی ابراز امیدواری کرد با عمل به سیاستهای ابلاغ شده در خصوص رونق تولید، تکیه بر توان داخلی، شاهد شکوفایی بیش از پیش و بهبود وضعیت معیشت کارگران باشیم. در ادامه این نشست از کارگران و مهندسان نمونه شاغل در پروژه چشم انداز مشهد مقدس با حضور مسوولان قدردانی شد. در ادامه این مراسم تقدیر و تشکر از خانواده محترم شهدا و جانبازان با اهداء جوایز، برگزاری برنامه های سرگرمی از جمله مسابقه و قرعه کشی و پذیرایی از دیگر برنامه های این آیین بود. در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از تمامی کارگران مشغول به کار در کارگاه ساختمانی پروژه شرکت تقدیر بعمل آمد .