برگزاری آیین تجلیل از کارگران شرکت عمارت هشتم شرق

آیین تجلیل از کارگران پروژه چشم انداز شرکت عمارت هشتم شرق با حضور جمعی از مدیران استانی و کارگران و مهندسان این پروژه که بالغ بر سیصد نفر هستند برگزار شد.

 

 

این مراسم با حضور جناب آقای مهندس کریم دادی مدیریت محترم عامل صندوق بازنشستگی استان و معاونین جناب آقای مهندس سنجری اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی : جناب آقای مهندس ولیان مدیریت پشتیبانی و توسعه منابع انسانی ، مهندس متین فر مدیریت روابط کار ، جناب آقای مهندس اکبرپور مدیر عامل هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز، مدیران ارشد، مهندسان و کارگران شرکت عمارت هشتم شرق برگزار شد و از زحمات کارگران و مهندسان پروژه بزرگ چشم انداز مشهد مقدس تجلیل به عمل آمد.

در این مراسم جناب آقای مهندس اکبرپور مدیریت محترم عامل هلدینگ عمران و ساختمان تراز پی ریز، کارگران را مهمترین رکن توسعه کشور و ثروت حقیقی دانست

وی ابراز امیدواری کرد با عمل به سیاستهای ابلاغ شده در خصوص حمایت از تولیدات داخلی، تکیه بر توان داخلی، شاهد شکوفایی بیش از پیش و بهبود وضعیت معیشت کارگران باشیم. در ادامه این نشست از کارگران و مهندسان نمونه شاغل در پروژه چشم انداز مشهد مقدس با حضور مسوولان قدردانی شد. برگزاری برنامه های سرگرمی، سخنرانی برخی از مدیران استانی در خصوص کار و کارگر مخصوصا در بخش HSE بهداشت، ایمنی و محیط کار از دیگر برنامه های این آیین بود. در پایان این مراسم با اهدای هدایایی؛ از تمامی کارگران مشغول به کار در کارگاه ساختمانی پروژه مهتاب از آنان تقدیر شد.